Пятница, 03.05.2024, 18:36 Приветствую Вас Гость

  • Головне меню
  • CS|Bulls team
  • Counter strike
  • Наша реклама

  • Всяка всячина
  • Наш опрос
    У вас
    Всего ответов: 51
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
  • Про вас
    Главная | Регистрация | Вход

    І так це підтема, яка дозволяє зробити різноманітнішою гру КС 1.6. Я про те, що тут я постараюся вам розповіси, як зробити старт у створені карт для КС 1.6.

    Розпочнемо з того, що карти ствоюються в програмі Valve hhammer Edition(або ж Worldcraft)

    Скачати її можна тут або ж Тут. Обов'язкого установіть русифікатор,щоб легше було користуватися прогою.

    Устанавлюэмо прогаму на 1 жорсткий диск з грою.

    І так розглянемо першу запару, з якою усі зустрічаються при перших кроках - це настройка програми.

    При першому запуску програми вона пише, що програма не настроїна, і чи потрібна вам допомога. Ви вибирайте: "ні"

    Потім, вибираємо "Инструменты" потім "Настройка" і "конфигурация игры"

    Перше, що зробимо, це у строці "конфигурация" добавимо запис настройки. Назву пишемо от фонаря.

    А далі:


    На малюнку зображені числа строф, які вам потрібно виставити під свій комп'ютер, остальне ж робимо як у мене.

    1) Це строка, яка відповідає, за те, до якої гри робитимемо карту(для КС, вибираємо halflife-cs.fgd, який стандартно знаходиться в папці ...\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike\halflife-cs.fgd

    2)тут ми вказуємо папку з Халвою(half-life) і КС 1.6(у багатьох просто вона підписана d:\valve)

    3) тут ми вказуємо директорію з самою КС.(d:\valve\cstrike)

    4)тут ми вказуємо директорію з халвою(d:\valve\valve)

     Далі  ми приступаємо до настройки Компіляції- ця настройка є важливішою за будь-яку іншу, адже процес компіляції - це процес конвертування з формату .map(в якому ми ствоюємо карту) в формат .bsp(який читає сама гра)

    І так це виглядить приблизно так:


     1) тут ми потрібно вказати файл безпосереднього запуска гри(у папці d:\valve у Кс 1.6 він має назву startCs)

     У самій програмі є уже стандартно вложені компілятори, але ж я рекомендую використовувати компілятори ZLHT(скачати можна тут) файли, що в архіві кинути в одну ж папку з програмою VALVЕ HAMMER EDITION і поочереді вказати їх в настройці

    2)тут прописуємо шлях до csg компілятора (hlcsg.exe)

    3) тут прописуємо шлях до bsp компілятора (hlbsp.exe)

    4)тут прописуємо шлях до vis компілятора (hlvis.exe)

    5)тут прописуємо шлях до rad компілятора (hlrad.exe)

    6)А сюди вписуємо шлях до папки з картами в КС (d:\valve\cstrike\maps)


    І так наша програма настроєна і залишається у графіках по кресленню(так кресленню, що в школі по ньому ми деталі на 3-х видах перемальовували) якщо ж ви не маєте уяви, що це.......учіться спочатку кресленню, а потім до карт преступайте.

     І так початок я вам дав. Питання, пропозиціїї кидати на форум.


    Для того, щоб далі успішно просуватися по дорозі створення карт для КС 1.6 ось вам сайт: http://cs-mapper.by.ru  на ньому я знайшов усе, що потрібно для мапера.

    А ще 2 учбових відео: 1-ша частина і 2-га частина

    Удачі. 

    До побачення.



    Мониторинг

    ахалай махалай
    http://cs-bulls-team.at.ua/
    Скачать игры
    //linage-2.ucoz.ru
    http://misterme1000.narod.ru/ новости игрового мира

    Форма входа

    Мини-профиль

    Поиск

    ЖИТТЯ САЙТА

    Календарь
    «  Май 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031

    Друзья сайта
    Фан-сайт игр серии The Elder Scrolls

    Copyright MyCorp © 2024 Бесплатный хостинг uCoz